Przepyszna sałatka :-)

Składniki:

  • 2 średniej wielkości jabłka                                                   
  • 30 g płatków migdałowych (można dać więcej, wedle uznania)
  • 1/4 szklanki suszonej żurawiny
  • 1/4 szklanki rodzynek
  • 240 g serka waniliowego  (użyłam serek homogenizowany, firmy Danio)

Wykonanie:

Polecam użyć jabłka które są kruche i nie kwaśne. Należy je umyć, obrać ze skórki, pokroić w niedużą kostkę.
Płatki migdałowe zrumienić na suchej patelni.
Żurawinę i rodzynki zalałam wrzątkiem na ok. 30 s, następnie przelałam na sitko (zrobiłam tak, by je w jakiś sposób oczyścić, gdyby były pryskane).
Do pokrojonych jabłek dodać płatki, żurawinę, rodzynki, następnie dodać serek waniliowy i wymieszać ze sobą wszystkie składniki.

Źródło przepisu/klik klik/

Zapraszam na mojego bloga www.mojeciacho.blox.pl