Muffinki Raffaello

Składniki:

·        1 i ¼ szklanki mąki pszennej                                                            
·        1 łyżeczka proszku do pieczenia
·        szczypta soli
·        ¾ szklanki cukru (można dać ½ szklanki)
·        1 i 1/3 szklanki wiórków kokosowych
·        1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
·        2 krople ekstraktu z migdałów
·        2/3 szklanki śmietanki 30%
·        ½ szklanki roztopionego masła
·        2 jaja
·        12 raffaello



Wykonanie:

Wymieszać suche i mokre składniki osobno. Następnie wszystko połączyć i dokładnie wymieszać łyżką, użyłam drewnianej (ja mokre składniki połączyłam najpierw mikserem, następnie dodawałam powoli do mokrych składników, małymi porcjami składniki suche i mieszałam już całość łyżką).
Formę muffinkową wyłożyć papilotkami. Do każdej wlać łyżkę ciasta, położyć raffaello i znowu łyżka ciasta, tak, aby dokładnie pokryło ciasteczko. Piec w   180 st. C około 25 minut.

Smacznego :)