Naleśniki kokosowe z powidłami śliwkowymi

Składniki (na ok. 5 średnich naleśników):

  • 1/2 szklanki wiórek kokosowych                                     
  • 1/2 szklanki mąki pszennej (u mnie typ 500)
  • 1 szklanka letniego mleka
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • szczypta soli

Ponadto:

  • ulubiona konfitura
  • olej do smażenia

Wykonanie:

Ciasto na naleśniki przygotowałam w blenderze.
Do blendera wsypać wiórka i je zmielić (jak drobno się da, są widoczne w cieście).
Następnie dodać do wiórek, mleko, jajko, mąkę, sól, cukier waniliowy. Wszystko razem wymieszać blenderem. Można odstawić ciasto na 15 minut,  by składniki się ze sobą dobrze ,,przegryzły" ;).
Na patelni nalać ok. łyżeczki oleju, rozgrzać (używałam patelni ceramicznej). Dawałam niecałą chochelkę ciasta. Piec z obu stron, tak by ciasto ładnie się zrumieniło.
Podawać na ciepło z ulubionym dżemem lub konfiturą :-).

Źródło przepisu/  Gotuj.Skutecznie.Tv/
Zapraszam na mojego bloga www.mojeciacho.blox.pl